31 marca 2016 roku odbyła się konferencja branży HoReCa Food Service Summit ,,Postaw na ludzi” 2016. Partnerem głównym wydarzenia była firma MAKRO Cash and Carry Polska.
Uczestnicy konferencji mieli okazję wziąć udział w wykładach, warsztatach i panelach dyskusyjnych, podczas których omawiane były m.in. aspekty wizerunkowe, prawne i psychologiczne, mające wpływ na sukces w branży HoReCa. Jako że myślą przewodnią konferencji byli ludzie, szczególny nacisk położono na edukację z zakresu zarządzania zespołem. W przerwach pomiędzy poszczególnymi panelami, uczestnicy mieli możliwość wymienić się dobrymi praktykami i skosztować produktów serwowanych m.in. na stoisku MAKRO.
Podczas wydarzenia odbyła się premiera raportu ,,Polska na Talerzu 2016’’, przedstawiającego zwyczaje i preferencje kulinarne Polaków, który przygotowany został przez firmę MAKRO Cash and Carry Polska. Premierę uświetniło przemówienie prezesa firmy, Erica Poiriera, który podzielił się swoimi doświadczeniami, dotyczącymi rynku HoReCa w Polsce. Raport posłużył jako punkt wyjścia do dyskusji o najnowszych trendach w środowisku gastronomicznym.
Konferencja poprowadzona została przez Agatę Godlewską, redaktor naczelną miesięcznika „Food Service”, a jej uczestnikami byli m.in. właściciele restauracji, szefowie kuchni oraz firmy zaopatrujące sektor HoReCa. W wydarzeniu udział wzięło około 300 przedstawicieli branży gastronomicznej.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://waq.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/makro-partnerem-glownym-konferencji-food-service-summit-2016